Monday, June 14, 2010

Hamilton muta shi cishtiga. Din nou....

In Canada a fost o cursa nebuna, pe parcursul careia fiecare echipa a calculat schimburile de pneuri ca la "Black Jack". Imediat dupa start, cei 24 de pilotzi s-au napustit orbeshte in primul viraj, inghesuindu-se sa ocupe un loc favorabil pe circuitul care se ingusta cu un egoism inspaimintator.

Citeva eleroane fatza s-au facut tzandari, italianul Liuzzi a fost scos pe gazon, iar Webber, Alonso shi Vettel s-au lansat in urmarirea lui Hamilton. Cine a crezut ca orgoliile se vor potoli odata cu desfashurarea cursei, s-a inshelat amarnic. Imediat dupa etapa precedenta din Turcia, afirmam ca e razboi shi... zimbesc in coltzul gurii... am avut dreptate.

Duminica am tresarit cind Alonso s-a incins roata la roata cu Hamilton shi mi s-a pus un nod in git cind Schumacher shi Kubica au scrishnit zburind peste borduri, pe iarba shi apoi pe linga zidurile "de tunel" ale circuitului "Gilles Villeneuve". Aceshti pilotzi tocmai au schimbat definitzia limitelor in Formula 1, descoperind legi ale fizicii necunoscute perceptziei umane.

Daca s-ar putea, ash propune ca fiecare dintre cei 24 curajoshi sa primeasca un premiu pentru acest spectacol, deoarece pe masura ce ne apropiem de jumatatea sezonului, cauciucurile par sa reziste mai putzin, pilotzii incep sa uite din ce echipe fac parte shi care la sint coechipierii, iar noi, cei care transpiram in fatza televizoarelor sau in tribune, intzelegem la fiecare 15 minute ca victoria poate apartzine altcuiva.

Ma bucur pentru Hamilton care a reushit a doua victorie consecutiva, urmat de fiecare data de Button... Imi pare rau pentru Vettel shi Webber ale caror probleme cu cutiile viteze i-au scos din lupta prea devreme... Sper ca Ferrari sa ishi revina, iar Alonso sa continuie sa le sufle in ceafa celor de la McLaren, pentru ca merita pe deplin sa mai cishtige un titlu mondial... Le doresc celor de la Mercedes sa nu renuntze prea devreme shi sa ishi regaseasca mindria germana, ce impinge la munca, tenacitate shi seriozitate. Am convingerea ca Renault le va da ocazia lui Kubica shi Petrov sa arunce minusha "careului de ashi" pentru un final memorabil, cu scintei...

Iar noi, cei care traim etapa de etapa emotzia succeselor, greshelilor sau scandalurilor alaturi de cei mai bine platitzi competitori ai planetei, trebuie sa raminem atentzi...

Sintem martorii celui mai spectaculos sezon din istoria Formulei 1.

Lewis Hamilton
"A fost extraordinar... Cea mai grea cursa din acest sezon. Tot acest weekend a fost fantastic shi le multzumesc tuturor fanilor englezi care au venit sa ne sustzina in Canada. Pentru moment ne-am apropiat de Red Bull shi sper sa micshoram shi mai mult distantza care ne desparte pe circuitele unde aerodinamicitatea va fi mai importanta decit aici. Este o zi speciala pentru mine fiindca aici am cishtigat primul Mare Premiu, iar dupa trei ani m-am intors shi am realizat aceeashi performantza."

Jenson Button
"A fost o cursa foarte buna, genul de intrecere in care chiar trebuie sa gindeshti cum sa rezolvi fiecare situatzie dificila... Au existat citeva probleme de trafic ce au intensificat fiecare duel pe circuit. Sint sigur ca pentru spectatori a fost o cursa spectaculoasa."

Fernando Alonso
"Cred ca astazi puteam sa cishtigam. Dupa ce l-am depashit pe Lewis gratzie unui pitstop mai rapid, am pierdut pozitzia din cauza traficului mult prea aglomerat, iar la final am fost incetinit de mashina Hispania. In orice caz, am dovedit ca ne aflam pe un drum bun, recuperind diferentza de 50 de secunde pe care am avut-o fatza de McLaren in Turcia, unde am sosit de abia pe lucul 8."



No comments:

Post a Comment