
Virgin este ramasa in urma, Timo Glock declarind ca defectziunea la eleronul fatza de ieri, cind nasul mashinii s-a desprins shi a ramas pe circuit, a fost cauzata de lovirea unei borduri. Adrian Newey, designerul celor de la Red Bull shi unul dintre cei mai buni din Formula 1, a declarat despre mashina Virgin ca va avea mari probleme din cauza ca proiectantzii au folosit numai computerul fara sa efectueze nici un test in tunelul aerodinamic. Shi parca are dreptate...
Pina astazi s-au efectuat doua sesiuni de teste oficiale, la Valencia shi Jerez, unde pilotzii shi inginerii echipelor au incercat sa puna cit mai multzi kilometri pe mashini, pentru a stringe cit mai multe informatzii ce ii vor ajuta sa faca modificarile necesare inainte de startul noului sezon. Cel mai bun exemplu a fost dat ieri de Pedro de la Rosa, Fernando Alonso shi Nico Rosberg, care au condus intr-o singura zi cit pentru doua curse normale, pentru a verifica intregul comportament shi rezistentza mashinilor shi a motoarelor folosite.
Iata citeva cifre:

Fiecare pilot cu numarul de ture efectuate (2 sesiuni cumulate) shi distantza parcursa (in km).
Numarul de ture shi distantza parcursa (in km) pentru fiecare motor in parte.
No comments:
Post a Comment