Wednesday, February 10, 2010

Red Bull oficial pe tarmac

Mare candidata la podiumul echipelor dar shi la cel al pilotzilor, Red Bull a prezentat astazi multashteptatul RB6, echipat cu un motor asigurat in continuare de Renault.

Mashina este o modificare a celei de anul trecut, inginerii avind posibilitatea sa construiasca o cutie de viteze shi suspensii noi, care sa coreleze cu aripa dubla spate, aprobata anul acesta. Apoi, in conditziile in care noile rezervoare sint aproape de doua ori mai incapatoare decit anul trecut, iar rotzile fatza de dimensiuni mai mici, inginerii Red Bull au modificat intregul sistem aerodinamic, folosind tunelul de aer pentru a ameliora fluxul de curentzi ce este canalizat pe sub mashina, cu scopul de a creshte fortza de "apasare" a mashinii pe sol la viteze de 300 - 350 de km pe ora.

Atit Sebastian Vettel cit shi Mark Webber au spus reporterilor ca nu sint ingrijoratzi din cauza ca au pierdut primele teste oficiale de saptamina trecuta, asta intimplindu-se de fapt in fiecare an. Cu modificarile de rigoare, RB6 va fi un concurent serios pentru Ferrari, Mercedes shi McLaren, in conditziile in care anul trecut, problemele cu motoarele Renault l-au facut pe Vettel sa iasa din lupta pentru titlu shi sa se multzumeasca cu locul secund in clasamentul final, dupa Jenson Button.

Anul acesta insa, este posibil ca motorul Renault sa constituie un avantaj, asigurind randament egal cu motoarele Ferrari, Mercedes sau Cosworth, la un consum de carburant mai scazut, ceea ce poate face diferentza in ceea ce priveshte greutatea mashinilor pe grila de start.

No comments:

Post a Comment