
• Pregatirile pentru acest Mare Premiu incep cu 6 saptamini inaintea datei de desfashurare, alte 3 saptamini fiind necesare pentru dezasamblarea intregii amenajari impuse de regulamentele F.I.A.
• Pentru 2010 organizatorii au hotarit sa inaltze bordurile de delimitare a shicanelor din virajele 11 (imediat dupa ieshirea din tunel) shi 16 (intr-o zona recomandata spectatorilor, imediat dupa depashirea piscinei din vecinatatea portului).
• Deasemenea, citeva zone cu periculozitate crescuta pentru spectatori, au fost intarite cu plase de protectzie suplimentare, fabricate din sirma de otzel.
• Citeva portziuni ale circuitului au fost reasfaltate. Astfel zona garajelor arata diferit, sectorul dintre virajul Saint Devote (1) shi intersectzia cu Monte Carlo Avenue (imediat dupa virajul al 2-lea) a fost refacuta, zona cuprinsa intre Place du Casino (virajul 4) shi Tunnel du Portier (virajul 8) a fost repavata, precum shi segmentul dintre ieshirea din tunel shi prima shicana (virajul 10) care nu va mai avea atit de multe denivelari ca pina acum.
• Cei 3.340m ai circuitului sint inconjuratzi cu 33 de km de panouri de protectzie, 5000 de pneuri postate in bariere de amortizare, 55 de km de cuburi TECPRO shi 20.000 m² de gard de sigurantza.
• Pentru interventzia rapida in situatzii de accident, organizatorii vor avea 650 de comisari de traseu impartzitzi pe 22 de sectoare, 43 de statzii de acces rapid, 7 mashini de pompieri, 3 utilaje de extractzie a mashinilor de pe pista, plus 120 de pompieri dotatzi cu 500 de extinctoare, ce pot actziona in mai putzin de 15 secunde de la producerea unei eventuale coliziuni.
No comments:
Post a Comment