Wednesday, March 10, 2010

Gata de start - Red Bull F1


Cred ca aici avem viitorii campioni mondiali. Anul trecut, Daca motorul Renault nu i-ar fi jucat feste lui Sebastian Vettel, poate ca titlul ar fi ajuns in Germania. Astazi insa, acelashi motor, cu cel mai redus consum de carburant in 2010, poate face diferentza. Nu este mai putzin adevarat ca shi designul mashinii, conceput shi realizat de Adrian Newey, este exceptzional. Pina shi ceilaltzi pilotzi din Formula 1 sint de acord ca Red Bull se prezinta intr-o forma de exceptzie. Multzi tehnicieni cred ca in timpul testelor de luna trecuta, Red Bull a incercat sa pacaleasca in legatura cu avansul pe care il au, incarcind rezervoarele mashinilor cu mult carburant pentru ca timpii inregistratzi sa fie cu citeva secunde mai slabi decit in cazul in care echipa ar fi folosit aceleashi cantitati de carburantzi ca toate celelalte teamuri.

Apoi pilotzii Sebastian Vettel shi Mark Webber par deranjant de linishtitzi, ashteptind parca sa striveasca intreaga concurentza. Au ajuns chiar sa declare ca se ignora reciproc, ca nu il intereseaza pe unul ce face celalalt. Tinarul Vettel, considerat marea sperantza a Formulei 1, poate arata anul acesta ca victoriile shi eshecurile sezonului trecut l-au invatzat cum sa se concentreze pentru titlul mondial.

De partea cealalta a garajului zimbeshte Mark Webber, care anul trecut se gindea sa se retraga. A suferit un accident de bicicleta, dupa care a urmat o lunga perioada de recuperare. A ramas la Red Bull shi a obtzinut pimele victorii. Mai are contract doar pentru 2010, iar surse din interiorul Red Bull spun ca in 2011 Raikonnen va face cuplu cu Vettel. Ashadar, pentru australianul Webber, 2010 este ultima shansa pentru a intra in istorie. Shi primul episod se va consuma duminica in Bahrein.

Shanse la puncte - 100%
Shanse la podiumuri - 100%
Shanse la titlu - 95%

No comments:

Post a Comment