Asha cum se shtie, intregul monopost VR-01 a fost conceput pe computer, insa imediat dupa cursa din Bahrain, oficialii echipei au admis ca au probleme cu dezvoltarea proiectului inceput in acest an, atit Timo Glock cit shi Lucas di Grassi abandonind in primele 25 de ture.
Nick Wirth a apreciat ca mashinile mai au nevoie de un surplus de 15 - 20 de litri de combustibil, pentru a avea certitudinea ca pilotzii pot ajunge la linia de sosire. Deocamdata, Virgin Racing a sistat orice modificare a mashinii, neavind nici un rost sa aduca imbunatatziri ce se vor dovedi inutile odata cu modificarea shasiului shi montarea unui rezervor mai mare.
In aceste conditzii este interesant de urmarit cum vor evolua cei doi pilotzi in urmatoarele 3 mari premii, in Australia, Malayesia shi in China, shtiind ca vor continua sa foloseasca o cantitate de carburant insuficienta pentru terminarea curselor.
No comments:
Post a Comment